Pages

Thursday 16 February 2017

petua merawat kanser


Assalamualaikum. Untuk pengunjung yang mencari info rawatan alternatif pesakit kanser payudara, penulis dapat info ini daripada fb Rawatan alternatif. Semoga bermanfaat.

Dari group whatsapp

saya  dulu2  ...   isteri  saya  masa  anak  ke2   kena  kenser  payudara..
dan saya  cuba mcm2 kaedah..  tak  baik..  saya  ingat   ..pertua   ..guru2  saya dulu2   dia suruh   guna....

ubi   kayu  sapu dekat  kenser
Cari ubi yg muda...ambik getah isi ubi yg muda sapu ....

3hari  turut2  dan

baca  surah   fatihah   7x
al kihlas  7x   an  nas  7x
ayat  kursi  7x  
dan  surah   al  fill   4x
dan  selawat nabi  1oox
dan  tiup tepat  kenser  itu

jadi  saya guna  nya ...
syukur  alhmdulilah  sekrng  dah  17  tahun  belalu   isteri  saya tiada kesan  sampingan  apa2  dan  sembuh  sepenuh  nya. dengan  izin allah,

ambil  lah ini pertua  sangat2  penting  untuk kaum  ibu2... demi  allah..  benar  pertua saya guna ini di  masa  17  tahun  belalu...

No comments:

Post a Comment

Advertising/ Feedback/ Promotion/ Opportunities/ Enquiries/Invitaion ?? Contact me at: anyati0907@gmail.com